Wednesday, April 20, 2011

CONTEST "Aku dan Kaca Mata

Tarikh Tutup :  30 APRIL 2011 
 
ehem2 testing2..ali ini wa mau masuk itusatu petanlingan tayang celemin mate besa..hahaha..leh x jd amoi celup yg berjaya...hehehe..klu blog ni kuar jer entry konpom la masuk segmen kan..so kali ini aku nk join segmen ni
 
 
so bawah ni asgmnent nyer
1. bg yg belum folow,  follow dulu belog ni untuk korang mengikuti update sal kontes ni . ok yg penting aku akn follow semula dari belakang dan tikam ! eh2 xde, jgn takut. cume nk kelik follow je . [DONE]-507
2. pastu letak gmbr  korang dengan spect atau glasses atau ribbon atau cermin mate atuk nenek korang ke yg besaw tu kt entry korang .[DONE]-
 
 


fuyoh bapak besar gambar ni. memang nmpk pemanis bawah mulut aku tuh . HAHA ok.



3. bagi 1 sebab kenapa korang suke/sayang ngan kace mate tersebut .[DONE]-
contoh : sy syg spect ni sbb terjumpe dlm toilet. 
Sy syg speks saya sbb dia uat saya jadi cun
4. KALAU rase gambar ni menarik dan posingnye cantik, silalah semakkan blog anda dgn letak gmbr ni kt sidebar . tanak x pe, tamoh pakse . kang nangis pulak ^^ [DONE]- tgk sebelah kanan

5. da siap link kan entry korang ke komen entry ini yaw~ [DONE]-
6. ade lg, tag ke 2 atau 3 org yg kalian syg (sape2 je) pastikan die tau eh yg korang TAG diorang. pos surat pon xpe kan, wah gitu pulak .[DONE]
settle sudah...jom sambung keje balik

1 comments:

Fara VavaVoom said...

wah ! dalam feri . tetibe rase nak pegi bercuti kt lagkawi cuti sem nnti . hehe . thanks ea join . fara akn cari top 20 n publish be4 30hb nnti rajin2 singgah . kot2 terpilih :)

Post a Comment